logo

Survivor 2024 24.Bölüm 3 Şubat izle

Özet: Survivor 2024 All Star 24.Bölüm izle Full 3 Şubat tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2024 all star son bölüm izleme için burada.
Yayınlandı: 03/02/2024
Esma demiş ki;
Neden hiç kimse ödüllerin saçmalıkları hakkında konuşmuyor insanları o kadar koşturup ellerine iki tane gofret veriyolar onlarla kim doyar ki Ödülü kazansanda aç kalıyorsun resmen ne kadar saçma doğru düzgün yemek verin şunlara
4 hafta önce
35   1

Orhan demiş ki;
1 hafta diyil 2 hafta yarışmacı sakat kalsa eleniyor
4 hafta önce
2   1

Survivor Aziz demiş ki;
Yasin komik ya )))
1 ay önce
6   1

Aşırı demiş ki;
Turabi Yaman konuşmasına bak... Şeytan gibisin Turabi seni görünce besmele çekemek gerek... o nasıl bir fitne fesat tohumu ekmektir... oğlum sen nasıl bir karaktersin aynısını sana yapsalar mağdur edebiyatı ile kendini yerden yere vurursun..... ÇÜŞŞŞ sana turabi
1 ay önce
26   4

RequiemAngel demiş ki;
Emre en başından böyleydi yanar döner karaktersiz bi herif, böyle insanlardan uzak durun poyraz emreye karşı en doğrusunu yaptı.
1 ay önce
16   14

KIRMIZI demiş ki;
Sedanin neden biyigi var
1 ay önce
18   4

Armmi demiş ki;
Bozok Sercan Turabi falan vardı potada o eleme ne oldu ? Kimse elenmeyecekse maviler niye 4te 4 yaptı. Anlaşılan sms i kaldırıp adaleti getirdik diyen Acun tam tersini yapmak için sms i kaldırmış.
1 ay önce
12   8

honeymoon demiş ki;
Kirmizi takim cok guclendi, maviler aglamasinlar bu skor ne, rezalet bir mavi takim gorduk. Kirmiziyi artik tutamazlar. Bol sanslar mavi takim.
1 ay önce
11   1

Uzi demiş ki;
Bu Seda kadar karaktersiz biri görmedim , semanin tirnagi olamazsin
1 ay önce
25   3

Boş Muhabbet demiş ki;
Abi bu ne ya? herkes yorumcu olmuş. biride yapımcı olmuş yok o olsa bu olmasa böyle güzel olur falan. hiç bir şeyden zevk almayı bilmiyoruz. sürekli eleştirmen rolüne bürünüp hep eleştirecek bir şey arıyoruz. adamlar böyle yapmış kardeşim beğenirsen izlersin beğenmediysen izleme yani. kimse senin keyfine göre yarışma yapmayacak ha çok paran varsa git kendi istediğin gibi yap otur izle.
1 ay önce
21   1

Daha Fazla Yorum
Yorum Yap

Dizinin Diğer Bölümleri
Yerli Diziler
Eski Diziler
Yabancı Diziler