logo

Kara Para Aşk 17. Bölüm izle

Özet: Arda ve Pelin'in yaşadıklarına şahit olan Ömer, Elif'in ellerinden uçup gitmek üzere olduğunu fark eder. Arda gibi geç kalmak istemez ve Elif'in karşısına çıkıp onu affettiğini ölesiye sevdiğini itiraf eder. Elif'in bu itirafa tepkisi ne olacaktır? Tayyar'ın fevri davranıp hata yapmasını bekleyen Ömer bir yandan da Taner cinayetini çözmeye çalışır. Üstelik bu kez Hüseyin de onu desteklemekte ve yardım etmektedir. Arda, Pelin, Ömer ve Hüseyin Taner'i öldüren koğuş arkadaşı Halil'le Tayyar arasındaki bağı bulabilmek için harekete geçer. Ömer'in açık açık peşinde olduğunu söylemesi Tayyar'ı çıldırtmıştır. Ali vasıtasıyla Ömer'in uyarılmasını sağlayan Tayyar bununla yetinmeyecektir. Ömer'den kurtulmak için daha sert bir çözüm bulması gerekmektedir. Hüseyin ve Ali'den yardım ister. Tayyar'ın Ömer için tasarladığı yeni plan nedir? Metin'in davranışları karşısında sarsılan Nilüfer kendisini odasına kapatır. Metin ona ulaşmaya ve kendisini affettirmeye çalışır ve bunun için Nilüfer'i şoke edecek, hayatını değiştirecek bir sürpriz hazırlar.
Bibaktim ciktim sadece demiş ki;
Nedir bu dizilerdeki yanlizlik insanin hicmi akrabasi olmaz,evin hizmetcileride olmasa dizideki aile yanlizliktan olecek,ha birde zenginlik ne kotu birseymis butun dizilerde dert keder baslarindan gitmiyor...velhasil bize zenginligin iyi birsey olmadigini lanse ediyorlar galiba :))))
02.10.2014 - 00:19
0   0

MSFIGO demiş ki;
Sevgili Selincigim, sorun degil ;) Bu konuyu bir arkadasla konusmustuk. Bir kac yildir biriyle tanisiyor ama beraber yasamiyorlardi. Cocukla 6 ay sonra evlenmeyi düsündü ama bunlar daha ögrenci olduklari icin maddi durumlari uygun degil diye sonradan evlenmek istedi. Kizindi korktugu zina olur diye beraberligi uzatmak istemiyordu. Kiz dini nikaha sicak baksada oglan bakmiyordu cünkü dini nikah gözünde softalik, radikal islamcilik gibi görünüyordu. Bu arada o cocukta simdiki hükümeti hic sevmiyor. Baska bir tanidigim cift zaten önceden baska eslerle evli kalmislardi ve yeniden resmi bir evlilik onlar icin cazip gelmedigi icin beraber yasadilar ama bir süre sonra dini nikah kiydilar. Bu dedigim örnekler ama Almanyada yasiyor. Burda zaten beraber yasayan bir ciftle evli olan ciftin arasinda kanunen cok fark yok. Zaten ayni evde yasiyorsan daireye bunu bildiriyorsun. Hatta ciftlerden biri issizse öbürü calisiyorsa kanunen ayni evde yasadiklari icin calisan cift öbürüne bakmali. Türkiyedede maddi durumu iyi olan, daha cok sanatci olan kisiler cogu zaman beraber yasiyorlar. Ama iki kadinla ayni zamanda beraber olmak isteyen bazi erkekler birini resmi nikah, öbürüne dini nikah kiyiyor. Buda benim karsi oldugum bir olaydir. O adam isterse o kadina metres hayati yasatiyor. Bana kalirsa bir erkegin bir kac esi olmasi zaten Allah capinda olmayan birsey. Peygamber zamaninda baska birseydi. Simdiki devirde bunu sürdürmek, keyfi yerine, oldukca karsi duruyorum. Metin ve Nilüfer olayina tekrar deginmek istiyorum. Metin Nilüfere aile ve yuva kurmak istedigini söylüyor ve su an ona soyadini veremecegini söylüyor. Neden veremcegini anliyamadim. Bu mesaj senaristlerin hükümeti tutup yada tutmadigini gösteriyormu göstermiyormu tam belli degil. Belkide simdiki hükümetle alakasi olmayan birsey. Bu cogu dizide tartisilan bir konu. Aslinda siyaset fazla katilmamali. Zaten insanlarin morali iyi degil, iyice konusuldugu zaman ortam negatif oluyor.
30.09.2014 - 13:54
0   0

SELİN demiş ki;
Sevgili MSFİGO dediğin gibi yazdıklarını tekrar okudum. Haklısın sen Metin’in dini nikah yapmasında bir mahsur görmediğini yazmıyor sadece dini nikahın allah huzurunda yapılmış bir akit olduğu için sence resmi nikahtan daha önemli olduğunu ve bu düşüncenin hükümeti beğenip beğenmemekle bir ilgisi olmadığını, zaten yasa dışı birçok işlere bulaşmış Metin’in ve bu nikahla Nilüfer’e güya değer verdiğini göstermek istediğini belirtiyorsun. Sonra da kendi yorumum dahil diğer yorumları tekrar okudum. Bu yorumlarda da dini nikah önemsizdir diyen göremedim. Bu konuda yazılanlar sadece ülkemizde resmi nikah eşliğinde olmazsa kanunlar önünde hiçbir geçerliliği olmayan bu aktin,( ki nikah akti bir evliliğin sadece Allah huzurunda kutsanması veya sevgili MUSTİ’nin dediği gibi nikaha maneviyat katması değil ayrıca eşlerin maddi ve manevi hak ve görevlerini belirleyen bir anlaşmadır ve eğer imam nikahının kanuni olduğu ülkelerde olduğu gibi kanunlar tarafından korunmazsa bilhassa kadınların mağdur olmasına sebep olur) ülkemizde bilhassa kadınların mağduriyetine sebep olduğundan, çok eşliliği meşrulaştırdığından ve erkeklerin zina yapmasını bile kolaylaştıran bir akit olarak kullanılmasından çıkarak dini nikahın bu dizide malum sebeplerden istismar edildiğinin eleştirildiğini gördüm. Ayrıca Metin’in diğer kanunsuzlukları ve suçları nasıl eleştiriliyorsa bu, bence hem hata ve hem de günah olan hareketinin de eleştirildiğini gördüm. Sen ilk bakışta sanki bu eleştirilere karşı görünüyordun. Ama yorumunu tekrar tekrar okuyunca senin aslında bu konularda bir yorum yapmadığını ve imam nikahı konusunun bambaşka bir yönüne değindiğini görüyorum. Senin yorumunu yanlış yorumladığım için özür dilerim. Bundan sonra yorumları okurken çok daha dikkatli olmam gerektiği sonucuna vardım. Sevgiler canım.
30.09.2014 - 09:58
0   0

iranli peri demiş ki;
merheba selin cim nasılsın!size cok tesekur ederem bana jevap vardin icin.Ben çok şey öğrendim çok teşekkür ederim.Ben gördüm Bölüm 17 çok güzeldi.Ben Arapça bir web sitesinden turk dizi lare indirmeden değilim.Ben Arapça ve İngilizce bilmektedir duyuyorum.suan Ben Türk dilini öğreniyorum.Ben bir sürü kitap aldım ve ben yazılı bir hata yaptım eğer bana mutluluk duyarız yazıyorum.Ben her zaman Türk şarkıları Türk müzik dinlemeye devam edecek.selin cim Sen benim kardeşim gibisin..İnşallah hep sağlıklı olacak.Bana yazmak için ben bekliyorum.selin cim Kaç yaşındasınız!!!!!!!!!!İstanbul'da yaşıyorsun!Babanın köyü oradan nedir!size bekleyrom guzel hydi opyurum size bye bye gule gule
28.09.2014 - 19:50
0   0

iranli peri demiş ki;
merheba lalem cim iyimisin!!!!!Evet, biz kutlamak için gün Kurban Bayramı soruyorsun.Ve koyun fakir ve muhtaç kurban edilir bizim Ve Kurban Bayramı tatilinin gününd....... Mekke'ye gidenlerin kutlamak için.ben 3 yıl önce ailem Hac gitti.Ben Kerbela'da İmam Hüseyin'in türbesine gittin.Ne kadar İran hakkında ne biliyorsun!!!!!hydi size cok sevyurom lalem cim opyuru size bye
28.09.2014 - 19:17
0   0

MSFIGO demiş ki;
Selincigim, sen benim yazdiklarimi tekrar oku. Ben Metin gibi kanun disi biri olanin dini nikah yapmasininda bir mahsur görmüyorum diye birsey yazdimmi? Yazmadim! Ben Almanyada yasiyorum. Burda bir kadin ha dini nikah kiymis, ha resmi hada beraber yasamis bir sorun degil. Bende resmi nikahtan daha cok dini nikaha daha önem verdigimi yazdim. Cünkü benim icin Allah capinda evli olmam daha önemli. Ben bunu yazarken Türkiyedeki durumlari düsünerek yazmiyorum, kendi kisisel görüslerim nasilsa öyle yaziyorum cünkü ben zaten ayaklarimin üzerinde duran bir insan oldugum icin bana koca güvencesi yok ;) Metin gibi kanunsuz biri, her pisligi yapan biri, önce resmi nikah kiymadan sonra dini nikahi kiydigi zaman yasalara aykiri hareket etmesi bu kadar sasirtici olmamali sizin icin. Adam o kadar yasa disi isler ceviriyorki, resmi nikahimi takar? Kendini Nilüfere affetdirmek icin yapiyor bunu. Zaten ikisinin evlenmesi komik birsey. Sezzycim, senin görüslerin öyle, benim böyle ;) senin icin bir kadin resmi nikahta kiysin, dinide kiysin yazmissin, benim icin biri daha önemli. Buna her kadin kendi karar verir. Ben dini nikahi negatif bir sekilde kullanmasina karsiyim. Sirf erkek istedigi gibi zevkinin pesine düssün diye dini nikah kilinmaz. Aslinda dini nikahin anlami zaten bu degil. Iki insan beraber bir hayat kurulsun diye yapilmis birseydir dini nikah. Ama bunu kötü bir sekilde kullanan insanlar oldugu icin sonrada resmi nikah gelmis ve kadinlarin bir güvencesi olsun diye cikmistir.
28.09.2014 - 16:06
0   0

LaLem demiş ki;
Herkese merhaba. Selin cim kapanmasını istediğimiz o malum konuda bana neden önce aaa aaa nikiyle selin le lalem aynı kişimi, kafam karıştı diye sorup sonrada yine aaa aaa nikiyle bu soruya cevap verdiğimi sormuşsun. Aaa aaa nikiyle “selin lalem aynı kişimi diye” tahmin yürüten ve kafasının karıştığını belirten ben değilim ama ona aaa aaa nikiyle ben lalem im kafa karışıklığını anlıyorum şeklinde cevap veren bendim. Böylece bizzat lendisine aaa aaa olmadan da onun nikiyle yazabileceğimi yani nasıl aaa aaa nikiyle yazdım diye aaa aaa yla aynı kişi olmuyorsam aynı şekilde selin nikiyle yazdım diye selin le lalem in aynı kişi olmadığını göstermek istedim. Bilmem ne demek istediğimi anlatabildim mi...Ama artık bu konuyu tamamen kapatalım diyorum ne dersin? Ben tekrar bu imam nikahı konusunda birşeyler yazmak istiyorum. Senin bu konuda yazdığın alıntıyı okuduktan sonra ınternette epeyce bu konuda araştırma yaptım ve gördüm ki dinimiz imam nikahı konusunda hakikaten taraflardan çok şeyler bekliyor, yani aslına bakarsan diğer dini vecibelerini yerine getirmeyen kişilerin dini nikah kıydırması bile caiz değil. Ama bizim ülkemizde kanuni hiçbir geçerliliği olmayan dini nikah sezzy arkadaşın son yorumunda belirttiği gibi evli erkeklerin kanun dışı ilişkilerini meşrulaştıraktan tut ta kadınların çevre tarafından hoş görülmek için katlandıkları bir akit olarak görülmekte ve hatta bir gecelik kaçamaklar için erkekleri zina günahından kurtarmak için bile kullanılarak istismar edilmekte. Burada katil, hırsız ,yalancı kadınlara ve hatta sevdiği kadına bile şiddet uygulayan Metin’in kendini affettittirmek için istismar ettiği gibi. Tabii bunların yanında kanuni nikahın yanında, allah huzurunda da hayatlarını birleştirmek isteyen insanların imam nikahı yaptırması ve hatta bunu daha değerli görmesini de anlıyorum. Ama Metin’le Nilüfer’in imam nikahı bunlar arasında olamaz. Peri arkadaş sana sordukların hakkında birşey yazamadım ama ben sana bir şey sorayım: biz 4-7 ekim arası kurban bayramını kutluyoruz, sizde kutluyor musunuz? Sizde de kurban kesiliyor ve kurban eti ihtiyacı olanlara dağıtılıyor mu? İran’a ve sana sevgi dolu selamlar. Selin cim bag ye yazmaya karar vermene sevindim. Orada görüşmek üzere. Herkese güzel bir hafta sonu.
27.09.2014 - 22:22
0   0

sezzy demiş ki;
Herkese Merhabalar. Bu imam nikahi konusunu yorumlarken galiba bazi seyleri eksik yazdim. Imam nikahi resmi nikah olduktan sonra kari kocanin Allah huzurunda da kiyilmasi guzel birsey. Bunu ben de yaptim. Ama hicbir sekilde hos gormedigim sey erkegin kadinla evlenmekten kacmak icin basvurdugu care, evli erkeklerin yasak iliskilerini normal gostermek icin kullandiklari bir yontem, kadin da cevrenin dedikodusunu onlemek icin caresizce kabullendigi bir durum. Bu caresizce sozu yanlis anlasilmasin. Gucsuz kadin boyle bir seyi caresizce kabul eder.imam nikahli da olsa o erkegin kendine bakacagini umit eder. Halbuki kendi ayaklari ustunde durmasini bilen bir kadin boyle bir yontemle erkegin korunmasi altina girmek istemez. Calismayan, maddi gucu olmayan kadinlarin cogu boyle oldugu gibi suphesiz calisan kadinlar arasinda da imam nikahlilar olabilir. Resmi nikah olmadan imam nikahina karsiyim. O erkekle birlikte yasamayi goze alan kadinin imam nikahina ihtiyaci yoktur. Ha imam nikahli ha nikahsiz beraberlik, benim icin ikisi de aynidir. Burda bunun islenmesi ise malum konularla insanlara birseyleri iyi gostermeye calismalarinin bir kismi. Sevgili Selin, benim favori dizim O hayat benim. Keremcem oynuyor, oyuncularin hepsini de begeniyorum, bazilari sinirlerimizi bol bol ziplatiyor olsa bile:))) Karagul de ikinci favorim.Metin bence Tayyar.a karsi buyuk bir oyunun icinde, onu mahvedip annesinin intikamini almak icin gizliden gizliyeTayyar.a tuzak kuruyor gibi. Bakalim ona nasil surprizler hazirliyor. Simdilik kisa kesmek istiyorum. Cunku henuz Karagul.u izlemedim. Birkacgun sonra tatile cikiyorum. Firsat bulursam yazmaya calisacagim. Hepinize iyi geceler.
27.09.2014 - 02:06
0   0

SELİN demiş ki;
Sevgili MELİS Nilüfer’in ailesi zaten Nilüfer’in Metin‘le hiçbir şekilde birlikte olmasını istemiyor ve bu nedenlede ilişkilerini gizli tutuyorlar. Nikahı da gizli tutarlar olur biter. Nüfus cüzdanını da hemen değiştirmezler. Nüfus cüzdanını geç değiştirmenin sadece para cezası var hemde çok değil. Sevgiler MELİS’cim. SEZZY’cim asıl sen hoşgeldin. Çoktandır bu diziye yorum yazmıyordun. Senin yazdıklarına da „on numara beş yıldız“ ve dinin artık herşeye alet edilmesi konusunda yazdıklarına da yürekten tam destek. SEZZY’cim ben Güllerin Savaşını seyretmeyi bıraktım. Zaten Damla’ya sinir olup duruyordum. Ama senin devamlı ve severek yazdığın başka bir diziye yorum yazmaya hazırım. Komedi hariç hangi dizi olursa olsun yaz oraya geleyim. Çünki bağlantıyı koparmak istemediğim yorumcuların başta gelenlerindensin. Belki eski AFK’cılarıda tekrar oraya toplayabilirsin, hadi göreyim seni! Öptüm canım. Sevgili MUSTİ, dini nikah konusunda yazdıklarına katılıyorum. Ben de senin anlattığın ve dinimize hakikaten uygun şekilde kıyılan dini nikahta bir sakınca görmüyorum . Daha öncede yazdığım gibi şu ana kadar tartışılan dini nikahın önemi , değeri v.s değildi. İmam nikahı konusunda yazılabilecek eksik yönleri sen güzelce özetleyerek yazmışsın, eline sağlık. Selamlar.
27.09.2014 - 00:31
0   0

SELİN demiş ki;
Sevgili MSFİGO imam nikahı konusunun bu bölümde bu şekilde işlenmesini eleştirenlerden biri de ben olduğum için senin bu konuda yazdıklarına değinmek istiyorum. Yazdıklarımı dikkatle okursan imam nikahı önemsizdir diye birşey yazmadığımı görürsün. Daha doğrusu kimsenin hangi nikah daha değerli diye bir yorum yaptığını görmedim. Ben ve benim gibileri dinin bilgisizce ve saygısızca belirli amaçlarla uluorta kullanılmasına karşıyız. Bu nedenlede dini iyi bilen ve ciddiye alan biri olarak bende Metin’in Nilüfer’e dini nikah kıymasının da caiz olmadığını biliyorum ve bu nedenle dinin burada kullanıldığını görüyorum. Senin gibi dini nikaha bu kadar önem veren bir insanın Metin’in Nilüfer’e nikah kıymasında bir sakınca görmemesi beni şaşırttı. Alman eşimle dini nikah kıydırmak için şartları öğrenmeye gittiğimde İzmir Müftülüğünden bana verilen “dini nikah kıyılma şartları” adlı kitapçıktan yaptığım alıntıyla sana tekrar bu şartları hatırlatmak isterim: “Dini nikah kıymanın üç şartı vardır: şartlarından birincisi, Müslüman kızın Müslüman erkekle evlenmesidir. Müslüman olmayan erkekle evlenemez. Müslüman erkek de, aynı şekilde müşrik, dinsiz bir kadınla evlenemez. Bunun haricinde dinimizde evlenmek isteyenlerin küfv [denk] olmaları gereklidir. Küfv, soyda, malda, dinde ve şerefte birbirine denk olmak demektir. Kızla erkeğin din bilgileri, takva, nesep, mevki ve servet bakımından denk olmaları lazımdır. Denk olmak, erkeğin salih Müslüman olması, Ehl-i sünnet itikadında olması, namaz kılması, içki içmemesi, yani İslamiyet’e uyması ve nafaka kazanacak kadar iş sahibi olması demektir. Damadın, yalnız mal mülk ve makam sahibi olmasını isteyen, kızlarını felakete sürüklemiş, Cehenneme atmış olur. Kız da, namaz kılmalı ve günahlardan sakınmalıdır. Nikâhın ikinci şartı da, şahitlerin bulunmasıdır. Hanefî’de, şahit olarak, âkıl ve baliğ Müslüman iki erkek veya bir erkekle iki kadının bulunması lazımdır. Çocukla delinin şahitliği geçerli olmaz. Nikâhın üçüncü şartı, icap ve kabuldür. Yani sözleşmedir“. Sence bu çift bu şartları yerine getiriyor mu? Resmi nikahta böyle şartlar aranmadığına göre Metin’in Nilüfer’e yapabileceği tek şey bence resmi nikah. Dilerim yazdıklarımla seni kırmadım. Sevgi dolu selamlar.
27.09.2014 - 00:30
0   0

Daha Fazla Yorum
Yorum Yap

Dizinin Diğer Bölümleri
Yerli Diziler
Eski Diziler
Yabancı Diziler